Sunday, March 3, 2013

In the name of research...

 



Wil and I visited Molbaks Nursery in Woodinvillle over the weekend. Wil had no interests in visiting nurseries, but he seemed enjoying especially after he found the cafe at the nursery! I wanted to see their rhododendron sections and see how they display and organize their sales area. Since it was a nice sunny day, there were lots of people at the nursery.

We found the most beautiful Mexican pots...I wanted to buy them all! I also wanted to buy my favorite Vanda orchid, but it was $70...a little to much. They also have really good gardening tools, books, and even doggy supplies! 

 
週末に、ウィルと一緒にウディンビルにある大きなナーセリー、モルバックスに行って来ました。ウィルはナーセリー訪問なんて興味ないけど、ナーセリーにあるカフェを見つけてなんだかんだ楽しそうにしてました。ローカルのチェリーソーダがおいしかったとか何とか(笑)私は、ナーセリーのシャクナゲコーナーのリサーチのために、どんなディスプレイをしてるとか、並べてる順序とか、いろいろ見てました。晴れてる日だったので、たくさんお客さんがいた。

とっても綺麗なメキシカンの植木鉢を見つけました。こんなカラフルな植木鉢、全部ほしいくらい。ほかにも、大好きなバンダという蘭を見つけたけど、70ドルもするのであきらめました。蘭コーナーの前を行ったりきたりしてました。(ウィルがカフェにいる間にね)
ここのナーセリー、植物だけじゃなくて、ガーデニング用品や本、それに犬用コーナーまであります。見てるだけで楽しい!



No comments:

Post a Comment